neděle 19. února 2017

Je to možné? Milovat lásku?

Byl večer. Oba leželi na posteli a jejich oči hleděli vzhůru. Všude byla naprostá tma, okolo jejich těl se mihotala zvláštní atmosféra a naplňovala pokoj hrůzou.
"Ty víš, jak moc tě miluji, že ano?" zeptal se a aniž by čekal na odpověď, mluvil dál. "Myslím... myslím, že jsem se do tebe opět zamiloval. Zamiloval jsem se do tebe tím způsobem, jakým ty se vždy zamiluješ do červánků na obloze. Je to jenom o tom zjistit, co je za tím vším. Zamiloval jsem se opět do melodie tvé duše. Ne, myslím, že jsem se zamiloval do lásky samotné. Je to možné? Milovat lásku? A spadl jsem zatraceně hluboko. Jen, to je to, co se mi honilo v hlavě. Omlouvám se. Jen se mi zdá, že mé tělo jakýmsi způsobem potřebuje lásku, protože já vlastně o ní nic nevím. Promiň, to, co jsem řekl, nedává žádný smysl.

Ale řekni mi. Je to možné? Milovat lásku?"

Jeho pohled spadl na její tvář hledící směrem vzhůru. Přiblížil se k ní a pohladil ji po tváři. Byla studená jako led; byla mrtvá.

Žádné komentáře:

Okomentovat